My Stalker

17 April 2013

0
Komen

alhamdulilah, saat y dinantikan selama nie :)



assalammualaikum semua :)


yeee yeeee alhamdulilah alhamdulilah, saat y dinantikan bakal tiba heee,tiga tahun lebih berusaha untuk dapatkan ini, dapat jugak aku jejakkan kaki kesini tok mendapatkan apa yang aku telah usahakan selama nie dan berkat doa-doa org y mendoakan aku

tengah duduk-duduk kat ruang tamu, alik-alik posmen hon2 depan uma,then letak surat, aku pown keluar la nak amik surat,tgk dari jauh awat surat tuu besar semacam jew, bila p tgk dekat, ya allah tersenyum lebar aku dibuatnye,perasaan aku time tuu rasa nak menari-nari jew haha *ok ini tipu jew*  ianya ialah 




haa inilah,detik y selama ini ak nantikan, seriusly ak xpenah sangka ak akan dapat gak sampai tahap ini sebab aku bukan nya pandai sangat pown cam org-org diluar sana,bukan nak merendah diri ke ape tp serius aku xpernah pown sangka ak akan dapat sume nie :)

selama tiga tahun lebih aku belajar kat kuantan tuu ,macam-macam dugaan oo, sampai satu tahap aku nak berhenti belajar taw, uishhh kalo dikenang balik, mau menangis rasa mihihi :") dengan masalah HOMESICK nye,jangan ctew la,dari form4 da start berjauhan dengan family sampai terbawak-bawak la peel homesick tuu ke zaman diploma mihihi

tapi boleh dikatakan dari semester 1 sampai la semester akhir ada la dugaan nye, cuma kena kuat je nak hadapi sume nie, kalo xkuat nak hadapi,kecundang la jadinye, tapi inilah hasilnya , dapat jugak aku gengam segulung diploma yeppiii yeppi yepppi

xsabarnye nak konvo with kawan baik aku sendiri n geng diploma aku,kenal dari orientasi lagi yuhuuuu :), akhirnya dapat gak kami konvo bersama-sama :)



` alo kawan baik, kite konvo sama la, miahaha, dari sekolah sampai nak konvo pown still sama-sama ` 


yeahh inilah geng nye, weyhhh xsabar nak grad ngan kowank :) jumpa kat skudai t ok :)

okayla u all, takat nie ajew entry, actually idea banyak nak taip tapi disebabkan nak upload photo pown lama kan, so idea pown da menghilang ntah kemana-mana HAHA :)


daaa . .

SEMUA TRUE2 BELAKA, BUKAN MCM GOOD2 AJEW

0 doakan gadishatikaca:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT @ ALL RIGHT RESERVED BY CERITERAGADISHATIKACA