My Stalker

22 April 2013

0
Komen

happy anniversary 2 years dear :)


assalammualaikum semua


alhamdulilah, sekejap je masa berlalu, akhirnya genap dua tahun hubungan aku dengan sidia yeayyy \^.^/
rasa macam semalam aku mula kenal dia eh hihihi, macam-macam dugaan kami tempuh sepanjang hubungan kami nie tapi hasil berkat sabar kami, dua tahun juga hubungan kami dan aku tahu semua y terjadi ada hikmahnye dan ak harap hubungan kami ini dipermudahkan oleh allah :) 

dan wat pertama kalinya ak create card untuk sidia, walaupun xmacam lawa tapi aku wat dengan ikhlas sepenuh hati aku eheee >.< rasa xsabar nak bagi card nie kat dia n tgk respon dy , ianya ialah  



luarann je okay, isi dalam card adalah rahsia mihihi :") hope genap tiga tahun hubungan kita t, kita da jadi hubungan y halal pula ,boleh dear ? #eh eheee, amin moga dipermudahkan :) n alhamdulilah juga, now aku da dapat bermesej ngan dia,walaupun xselalu sangat tapi at least dapat gak aku b'mesej ngan dia itu da membuatkan ak hepy ngeeee, almost tiga bulan lebih aku xmesej ngan dia,bila dapat mesej rasa kekok pula mihihi, thankss ye dear sbb susahkan awk kt sana tok mesej-mesej kite nie :) 

lagi dua bulan jew sidia nak habis latihan kat sana tuuu, uhuuuu kegembiraan dihati nie xterkata bila menghitung hari ngeeee :) n lastly i love u dear so much much :)

okayla nanti aku update lagi ok, next entry is hari jubah yeeee :) wait ya 



SEMUA TRUE2 BELAKA, BUKAN MCM GOOD2 AJEW

0 doakan gadishatikaca:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT @ ALL RIGHT RESERVED BY CERITERAGADISHATIKACA