My Stalker

10 April 2013

0
Komen

spend time with them ^^



assalammualaikum semua


kejap ajew da bulan empat kan n xlama lagi da nak bulan puasa kan, lebih kurang tiga bulan lagi camtulaa, so rajin-rajinkan la diri ye tok ganti puasa y mana ad tertinggal2 tuu eheee :) n xsabarnye jugak nak tunggu bulan lima, nak ke hari konvokosyen atau hari jubah acece, seriusly excited sangat nak konvo kat UTM skudai tuu,yelah xsangka kan akhirnya aku dapat gak memegang segulung diploma :) xpenah sangka pown aku akan sampai tahap nie, inilah dinamakan hikmah tersembunyi, dulu malas sangat nak p sekolah tapi sape sangka dapat gak diploma eheee, kalo diikutkan hati aku nak lagi sambung belajar actually tapi mungkin belum tiba masanya lagi kot, nak mencari keje, haaa sampai lani xdapat-dapat lagi tapi aku anggap ini semua dugaan tok aku :)

so dengan terlampau banyak masa aku dirumah nie, al maklumla jadi surirumah sepenuh masa walaupun belum kawin lg,kira mcam practice dulu la HAHA, aku pown hangout la with family :) bukan selalu nak spend time dengan family nie, yelah masing-masing ada komitmen hidup masing-masing kan uhuuuu, t ak da kawin, ak pon xtaw boleh lg luangkan masa cmnie ke x haha lalala



FIRST PLACE :
Times Square - Jalan TAR


adik nak sangat jalan-jalan KL katanye, jadi aku pown mengikutkan jela, mak aku pown ikut gak, katanye nak teman anak-anak dara nye hoho, layankan jela kan :)






inilah kami yeee, jalan xsangat pown tapi bergambar je lebih huhu, sampai mak ak pown pening tengok haha tp mak ak nie ada masa je nak join bgambarnye eheee 


SECOND PLACE:
Dinner at GENTING HIGHLANDS


nie plan last-last minit gak la, al maklumla abang ak y sulung nak belanja makan katanye, so kami semua pown menjoinkan la diri, bab makan kan,sape y xnak kan, lagi-lagi orang nak belanje HAHA, tapi xsemua adik-beradik ak join sebab cam ak kata td, semua ad komitmen masing-masing eheee,xpew next time kite dinner sama-sama ok :)




maaf pic gegar ~





THIRD PLACE:
I-city Shah Alam

actually da lama sangat nak p kat cini tapi asik xjadi jew nak p nye huhu, tp akhirnya, dapat gak p yee yeee, plan last minit gak, plan area tengahari,then petang tuu terus p HUHU :) 




   


LAST PLACE:
Jogging at Taman titiwangsa katanye a.k.a tamu HIll huhu

abang aku y sulung nak sangat joggingnye, so teman la sambil jogging sekali mihihi :) tapi jogging banyak round, last2 balik jogging lepak kedai mamak, order macam-macam HAHA acaner nak kurus nie huhu


  


haaa agak2 terluang x masa aku ngan diowank, banyak terluang bergambar nie haha tp xpela at least kite dapat merapatkan lagi silaturrahim sesama adik beradik kan , fuhhh entry kali nie cam banyak pic pulak kan tp diikutkan byk lagi gambar mihihi, okayla takat nie ajew dulu entry ok, daaa kowank :)




SEMUA TRUE2 BELAKA, BUKAN MCM GOOD2 AJEW

0 doakan gadishatikaca:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT @ ALL RIGHT RESERVED BY CERITERAGADISHATIKACA