My Stalker

7 February 2013

0
Komen

pengalaman mengajar erti hidup :)


assalammualaikum semua

sejak habis belajar nie, hari-hari duduk dirumah buat rutin harian yang sama ajew, ohhh so bored u know, nak keluar uma haa lagi la malasnye sebab aku akan keluar rumah bila ada benda yang penting ajew ehee, mencari kerja sana sini kadang-kadang buatkan aku jadi give up, nak mencari keje yang kena ngan diri aku nie ohhh dugaan dugaan . .

baru-baru rituu, aku ada gak dipanggil interview, aku takut sangat nak pergi tapi aku harus mencuba nasib kan, tapi hmmm aku xleh terima kerja tuu, macam susah sangat bagi aku, office da ok, bos y interview aku tuu pown okay tapi xpela xda rezeki kan, at least aku dapat gak pengalaman d'interview kan ehee . .

xpela mungkin rezeki aku untuk kerja maybe lambat sikit kot kan, bak ayah kata ` carik keje kerajaan jela akak, xyah swasta-swasta nie ` okay ayah, aku pown hope gak dapat keje kerajaan, at least senang sikit keje bawah kerajaan nie kan, hope makbul la doa aku kan amin :) aku mahukan pengalaman kerja ajew disamping dapat kumpul DUIT untuk kawin t, ehhhh hehehe relax

okayla takat ini ajew entry ye, sebelum tuu





takecare . . eheee, ubah citarasa pula :) sejak hari-hari layan iklan niee terus nak cuba ehee, tunggu testimonial after 2minggu ye ihiks :) . . ok daaa

p/s: i miss him :)



SEMUA TRUE2 BELAKA, BUKAN MCM GOOD2 AJEW

0 doakan gadishatikaca:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT @ ALL RIGHT RESERVED BY CERITERAGADISHATIKACA