My Stalker

13 January 2013

0
Komen

i really really miss him :(


assalammualaikum semua

ada tak jual ubat tahan sakit RINDU, kalau ada nak beli bolehhh :( , nak bagi kurang sikit sakit nie weyhh, seriusly ak rindukan dia sangat-sangat tapi aku kena sabar hadapi dugaan nie kan, aku hope sangat masa berlalu la dengan cepatnya :( 

hari-hari aku tick kalendar, haaa teruk kan sakit aku nie, apakan daya aku, dia pown macam nie jugak, ak selalu bdoa supaya allah kuatkan hati kami berdua untuk menghadapi dugaan ini, semua dugaan nie ada hikmahnye kan kan 

nak taip-taip panjang mula la rasa nak nangis aje, y penting nie ada lagu y bersesuaian ngan kami, khas for you dear <3


SAYANG BY SHAE

Sayang apa khabar dengan mu
Di sini ku merindukan kamu

Ku harap cinta mu takkan berubah

Kerna di sini ku tetap untukmu

Sayang apa khabar dengan mu
Cobalah kamu telepon diriku
Ku rindu dengar suara indahmu
Kerna dirimulah semangat hidupku

Sayang dengarlah permintaan ku
Jangan ragu kan cintaku
Sayang percayalah apa kataku
Kerna ku sayang kamu

Sayang dengarlah permintaanku
Jaga hatimu untukku
Sayang dengarlah bisikan hatiku
Kerna ku sayang kamu

Jangan ragukan cintaku
Percaya sayangku
Jaga hatimu untukku
Ku menyayangimu
Semangat hidupku
Ku tetap untukmu
Cintaku selalu milikmu




sabarlah wahai hati, i love you mr. ma :|



SEMUA TRUE2 BELAKA, BUKAN MCM GOOD2 AJEW

0 doakan gadishatikaca:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT @ ALL RIGHT RESERVED BY CERITERAGADISHATIKACA