My Stalker

17 January 2013

0
Komen

alahaii .. bosannye la kan kan



assalammualaikum semua

bila masa belajar, selalu cakap dalam hati ` bila nak habis belajar nie, nak keje keje` tapi bila da habis belajar, haaa mula la t'rindu-rindu zaman belajar kan kan =.= , then bila nak keje, ingatkan senang mencari keje nie tapi ya allah, meme menduga kesabaran nie, sabar ok , mungkin rezeki aku untuk dapat keje lambat sikit kot, mungkin suh aku rehat dulu-dulu kat umah kan, penuhkan ilmu didada menjadi masterchef dirumah haha 


hari-hari wat aktiviti yang sama, duduk uma seharian n wat ape yang patut, kalau hari-hari nak keluar, jemu jugak dan duit juga habis kan, lagi lagi la aku nie yang malas kuar uma melainkan ada-ada hal tertentu jew baru ak keluar hoho, haaa xkew bosan namanya life aku, sampai xtaw nak buat ape taw, nak mesej dengan cintahati, xleh sbb dy p latihan 6bulan tuuu, haaa sedih kan kan, bosan nye la,


kadang-kadang duk uma pown rasa cam anak tunggal, nak taw kenape, yelah adik-adik semua sekolah, abang-abang lak da duk uma masing2, ada yang p keje, haaa tinggal jela aku ngan mak ayah aku, kalau ayah keje pagi, aku dengan mak aku jela hmmm 


tapi itulah aku, nanti xtawla camne aku keje kan, nanti mula la nak duk uma la, ape la hehe tapi kan kan aku tgk ayah aku cam relax jew, aku xkeje, siap bagi lagi duit belanja cam ak ngah belajar dulu, kadang-kadang segan gak aku nak amik, tapi kalo xamik, mana aku nak dapat duit belanje kan heee :), thanx ye ayah,


tapi selama aku duduk uma nie, aku dapatla eratkan silaturrahim aku ngan keluarga aku, haha ayat xmacam skema aku nie kan, xdala, lagipown ak da lama sangat merantau sana sini sejak form4 lagi, duduk asrama ajew aku haaaa, so aku kena hargai sebaik2 masa nie kan heee


okayla u all, da banyak sangat aku berceritera kan, haaa esok aku sambung lagi ye dengan something heee, nak taw ape ye, tunggu esok ye, daaaa :)




SEMUA TRUE2 BELAKA, BUKAN MCM GOOD2 AJEW

0 doakan gadishatikaca:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT @ ALL RIGHT RESERVED BY CERITERAGADISHATIKACA