My Stalker

7 January 2013

0
Komen

first entry 2013 =)



assalammualaikum semua

sebelum terlambat, walaupun da terlambat actually tp ak tetap nak wish` selamat tahun baru 2013 pada kalian semua ` pejam celik pejam celik kita semua da masuk tahun baru kan dan yang penting umur pown makin meningkat kan tapi awal tahun 2013 nie juga mcm2 dugaan aku kna tempuh =.= 
tapi aku taw bila kita sabar akan dugaan yang diberinya pasti ada hikmah disebaliknya :)


haa ape azam korang untuk 2013 nie or masih teruskan azam yang lama heeee, azam aku pulak erm erm ` nak kawin boleh ` heee , xdala gurau jew tapi kalo betul pown ape salahnya heee >.< azam ak erm erm 




haaa nampak x, nampak kan, yang kurus 2 main-main ajew walaupun dalam hati sebenarnya betol2 tapi nak kurus camne pown xtawla aku nie, alah biasala tu perempuan, pantang orang cakap sikit `ko nie da berisi la` haaa mula la nak diet itu ini sampai sakit2 pown xkisah ehhhhh, cam cakap kat diri sendiri jew heeee, ala nak diet boleh tapi asalkan diet yang betul, eh eh cam banyak membebel pulak ak nie :)


tapi yang paling penting untuk tahun 2013 nie aku nak kawin, eh eh silap lagi, aku nak carik keje tetap, ak nak gak bagi mak ayah ak merasa hasil duit gaji kerja ak kan, doakan aku ye semua permudahkan dapat keje dan boleh menabung tok masa hadapan :) aku xmemilih keje ape pown asalkan memadai dengan aku, 2 jew , nak carik keje tempat jauh, ramai risaukan aku, eh eh perasan ajew heee


tahun nie jugak tahun yang paling besh, allah makbulkan DOA aku dan permudahkan urusan aku, ak hope biarlah urusan ini terus diberkati olehnya :) apekah ia ? biarlah ia menjadi rahsia ehhh heee
n sape2 yang taw ada keje2 kosong, meh meh la inform kat ak ye, actually ak teringin bangat nak keje jadi erm erm CIKGU haaa, tapi layak kew aku ? aishhhh


dan tahun nie juga aku akan konvokesyen yuhuuuu di UTM skudai, seriusly xsabar sebenarnya nak konvo sebab ak da berjaya membawa pulang segulung DIPLOMA untuk mak ayah aku heee walaupun pelbagai rintangan taw nak memilikinya >.< 


okayla semua, nanti aku update entry lagi ye .. lastly dari aku 




makin hari aku makin minat berbaju kurung n aku xkisah da kalau b'baju kurung p jalan2 sekali pown, haaa nampaknya nak berubah ke arah lebih baik n matang la tuu hek hek, nanti bolehlah tunaikan hasrat sidia, keluar bjumpa b'baju kurung ehhh heee :") relax relax suda okay semua . .
daaa semua 


p/s: hati ini bukan milikku lagi, seribu tahun pown akan ku nanti kan kamu, ilysm mr. ma






SEMUA TRUE2 BELAKA, BUKAN MCM GOOD2 AJEW

0 doakan gadishatikaca:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT @ ALL RIGHT RESERVED BY CERITERAGADISHATIKACA