My Stalker

28 August 2011

4
Komen

Terima Kasih Ayah , Terima kasih Mak


assalammualaikum semua 
yeppi yeppi tak lama lagi kita semua umat ISLAM akan meraikan HARI RAYA kan
heeeee ~

u all da siap segala untuk RAYA ?
hope semua uda siap belaka k :)

nampaknye i suda semakin RAJIN update blog kan hehe
sebab i ada sedikit MASA, so i gunakan sebaik mungkin kan kan, xsalah kan

_____________________________________________________________________________


continue story ~


pada hari sekian sekian, i ad ikut FAMILY i p membeli belah sedikit 
nak raya kan, so semua nak ad baju raya kan heeee ~



-
-


sambil sambil adik adik i bersama mak ayah i mencari baju 
i pown



-
-




 memang xsahkan kalo xbergambar nie heee
ad orang usha usha jew, eh sukahatikitewlanaktangkapkatmanakan



bersama ayah i
muka ayah i macam feeling feeling memikir duit da habis ek heeee :D


 bersama mak i
lepas da amik segalanye, i macam biasa menjadi BODYGUARD mak i di kaunter HAHA
duit mak i bayar, nanti BAKI DUIT i amik heeee ~


-
-
-



selepas da suda segalanye,
i cuba berinteraksi dengan mak n ayah i , y i mahukan ini sekian lama
dengan hasil sharing sharing duit bersama i, heeee

HASILNYE i mendapat juga :)
cer teke cer teke apa dia ~





-
-
-









yeahh inilah dia heeee
serius i xboleh kalau xbergambar hoho ~


dan ini
i cuba mencari warna PINK, tapi xda pulak meyh adehhh ~

ape ape pown, 
terima kasih sangat sangat kat mak n ayah i heeee, bolehlah RAYA nie, sakan bergambar kan HAHA





that's all 


k semua , papai :)




p/s: xsabar nak pakai baju RAYA nanti heeeee





SEMUA TRUE2 BELAKA, BUKAN MCM GOOD2 AJEW

4 doakan gadishatikaca:

♥Lady Ainaa♥ said...

Wahhhhh!!! bestnyew pat camera bru!!! Nikon lak tu...weee..

Miss Fyra said...

lady ainaa: heee besh la jugak :D

QASEEH ZAHRAH said...

mus i ada warna PINK.. hubby i hadiahkan msa birthday 19th.. jelez x????? hehe

Miss Fyra said...

qaseeh: pehhhhh meme jelez, mau mau
:(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT @ ALL RIGHT RESERVED BY CERITERAGADISHATIKACA