My Stalker

10 March 2013

0
Komen

i miss him :| really really miss



assalammualaikum semua


sakitnya menanggung rindu niee, sakit sangat kan kan, beginilah cinta jarak jauh :| aku terlalu rindukan dia sejak dia pergi mengejar kerjaya dia, aku pasrah menerima hakikat jalan yang dia pilih, nie semua untuk masa depan dia, da 2bulan 10hari tanpa mesej dengan dia, hanya menanti panggilan ajew dari dia :|, itupown call sekejap sekejap ajew, ya allah kuatkanlah hati aku nie, kadang-kadang aku xkuat nak hadapi semua nie, hanya menangis je boleh melegakan perasaan aku nie :|, aku rindukan waktu dulu-dulu, waktu tidak ditinggalkan, waktu boleh mesej selalu, call selalu, aku rindu sangat waktu itu, terlalu rindu sangat-sangat :| aku boleh kalo xjumpa selalu, tapi aku xboleh kalo xmesej tapi now aku tngah hadapi keadaan itu, aku xboleh nak minx masa nie dipatah balik, sidia hanya boleh cakap ` sabar sabar sabar `, ya allah kuatkanlah kesabaran aku nie, aku sunyi, sunyi sangat :|, xada tempat nak mengadu lagi tapi xpela, ape y ak rasa sekarang ini anggaplah dugaan dalam perhubungan kami nie, 

orang hanya boleh cakap kat aku ` sabarlah ok ` tapi aku y merasai keadaan nie, aku taw dia pown sama cam aku dekat sana, tp dia kat sana ada kawan-kawan y boleh mehilangkan sedikit perasaan nie tapi aku x, dia selalu kata kat aku `jangan tinggalkan aku eh` `tunggu aku eh` , sebak taw hati aku nie dengar semua nie, dy p sana pown sebab nak ada kerjaya dan nak buktikan kesungguhan dia kat ak tapi andai kata aku ngan dia hmmm, ya allah tolonglah jgn wat pikiran aku berfikir negatif :|

cepatlah masa berlalu,itu y ak min skunk, ak nak masa berlalu dengan cepat itu jew, kalau ak da keje, at least aku boleh rasa masa berlalu dengan cepat tapi x, hanya gerakan hati jew aku boleh buat ngan dia, bila dy tye ak sihat ke x, bila ak jawab x, mesti dy akan kata `patutla rasa xsihat jugak`, tiap kali aku sakit mesti dy akan rasa sakit jugak, kadang kala ak jadi emosi bila dia call ak, maybe ak jadi emosi sebab aku tlalu rindukan dia, ituu jeeeee





mungkin kita berjauhan now, andai ada jodoh kita pasti bersama kan dear :) i hope u still waiting me coz i still waiting for you dear :) i love you dear so much :) 


SEMUA TRUE2 BELAKA, BUKAN MCM GOOD2 AJEW

0 doakan gadishatikaca:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT @ ALL RIGHT RESERVED BY CERITERAGADISHATIKACA