My Stalker

6 April 2012

0
Komen

sekian lama menyepikan diri




bismillahhirrahmanirahim . .
assalammualaikum semua yang mengenali diri ini 


-
-


lamanya rasa tangan nie  tak menaip dekat BLOG kesayangan aku nie, rasa terkial-kial pown ada fuhhhh ~
lama sangat aku menyepikan diri dialam BLOG nie tapi di alam FACEBOOK ada jew heeee



by the way ak terlampau tiada masa nak update blog nie sebab macam-macam dugaan sana sini situ mari 
mujur aku cuba gagahkan DIRI dan cekalkan HATI untuk melaluinya
aku hampir hampir kecundang ke tanah sebab aku da mula rasa putus asa ya allah



pelbagai projek disiapkan dengan assignment yang bertimpa timpa
 dengan projek direject banyak kali tapi itulah lumrah seorang pelajar untuk menimba ILMU tapi hanya tuhan saja yang tahu keadaan ak masa itu.



dengan untuk mengejar CARRY MARK lagi tapi entahlah aku rasa macam rasa macam rasa
da xda HATI nak amik tahu entahlah entahlah, kalaulah masa itu boleh diundur
tapi xguna juga tapi kalaulah kan emmmmm abaikan ajewla :|



dengan pelbagai perasaan bercampur baur dengan aku xbalik ke rumah hampir SEBULAN lebih ahhhhhh
biarlah orang nak kata baru jew SEBULAN , ya ya aku meme homesick 
tapi aku tahan lagi perasaan aku sebabkan aku nak FINAL :(



dengan HARAPAN aku nak jumpa seseorang tertunda sana sini, tapi biar jela, 
aku cuba SABAR dengan semua ini, memang orang nampak ak gelak senyum ketawa 
tapi HATI aku hati aku hati yang menangis merintih kadang kala tapi cuba juga untuk CHILL :)



` TUHAN tak kan UJI seseorang itu, kalau seseorang itu x KUAT menghadapinya `



aku hope semua yang berlaku ini ada hikmahnya :)



-
-


dengan ini, aku ingin memohon maaf atas salah silap aku pada sesiapa yang mengenali diri ini
aku bukanlah seorang yang sempurna dimata kalian SEMUA dan aku juga bukanlah yang terbaik







doakan aku boleh menjawab peperiksaan AKHIR aku bermula selasa ini
dengan sebaik-baik mungkin 



wish me LUCK :)



GOOD LUCK juga pada semua pelajar UTM terutamanya pelajar
` diploma sains komputer multimedia `



aja aja FIGHTING okay hoho :)



* maaf entry kali ini terlampau agak emosional tapi apakan daya *



SEMUA TRUE2 BELAKA, BUKAN MCM GOOD2 AJEW

0 doakan gadishatikaca:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT @ ALL RIGHT RESERVED BY CERITERAGADISHATIKACA