My Stalker

16 May 2011

0
Komen

Part of my life


tanpa ad mereka, siapala saya di muka bumi ini
mereka teramat-amat la penting dalam hidupku ini

diri ini teramat-amat SAYANG akan mereka
walaupun tidak selalu dikatakan di bibir, tapi percayala saya terlampau menyayangi MEREKA

kadang-kadang terasa diri ini seperti menyusahkan mereka
tetapi apakan daya diriku ini hanya manusia biasa

_____________________________________________________________________

siapakah mereka - mereka ini yang menjadi sebahagian di dalam hidup saya






ianya ialah :




-
-







KELUARGA SAYA

 telah membesarkan , mendidik , menyayangi saya sepanjang saya membesar
xboleh membayangi jika mereka tiada di dalam hidup saya
saya xsanggup nak menghadapinya :|

I LOVE & MISS MY FAMILY SO MUCH MUCH




KAWAN BAIK SAYA

mengenalinye masa tingkatan empat di sebuah sekolah teknik, 
telah berkawan hampir 5 TAHUN sehingga sekarang :")
perkara biasa kalo ad begaduh besar kew, kecik kew, xtegur kew, ape2 jela

ape-ape pown
SAYA SAYANG DIA KETAT-KETAT 




MEMBER BAIK SAYA

mereka member saya hampir 9 TAHUN , mereka adalah member sekolah, member lepak, member gosip
walaupun sekarang saya jarang jumpe mereka , tp itu tidak bermakna kami lost contact

SAYANG JUGA SAMA MEREKA



GENG SEPERJUANGAN DIPLOMA SAYA

inilah geng  i di tempat belajar i, kami sentiasa b'4
mula kenal semasa semester satu shingga la sekarang
ape-ape pown, ingat ye kowank, kite konvo sama-sama nanti hehe :")



DIA

datang saat diri ini terjatuh hebat ke bumi, 
lalu tersebam sehingga tidak terdaya untuk bangun semula

satu risiko telah diambil
ape-ape pown cuba berani melaluinye HEHE

* THANX YE  72Y26G =) *

__________________________________________________________
__________________________________________________________


* TERIMA KASIH SANGAT-SANGAT sama mereka semua ini kerana 
telah datang ke dalam kehidupan diriku ini , 
tiada ape y boleh dibalas, selain mengucapkan TERIMA KASIH *


* TERIMA KASIH juga pada sesiapa y penah hadir dalam kehidupanku dan 
telah pergi dari hidupku diatas sebab-sebab tertentu , 
diri ini tetap mengucapkan TERIMA KASIH *


*TERIMA KASIH juga pada sesiapa y menyayangi diriku ini dan 
xlupa juga yang membenci diri ini *


* TERIMA KASIH juga pada mereka semua yang mengenali saya, 
tidak terbilang berapa nama yang ingin disebut, tapi jangan risau, 
diri ini masih mengenali semua y mengenali diri ini *



__________________________________________________________
__________________________________________________________



diriku ini juga xleh HIDUP tanpa



-
-





MY LOVELY LAPTOP

24/7 selalu bersamaku
rasa tersangat la ketagih kalo tidak buka dan bermain samanye HAHA




MY LOVELY HANDSET

tanpa ini juga, hidup ini rasa xberapa nak sempurna HAHA



_____________________________________________________________________




that's all for today






p/s: hanya mengambil mood untuk ke arah peperiksaan akhir :")













SEMUA TRUE2 BELAKA, BUKAN MCM GOOD2 AJEW

0 doakan gadishatikaca:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT @ ALL RIGHT RESERVED BY CERITERAGADISHATIKACA