My Stalker

11 April 2011

6
Komen

Tahniah :")


alhamdulilah
selama i baru la juga aktif dalam dunia b'blogging
akhirnye ad followers bertuah memegang angka 111 di blog i :")



ianya adalah 

-
-
-
-
-





 


>>wancikgumuzik<<


tahniah ye cikgu wan memiliki nombor y cntik :")
actually ianya adalah juga , pemilik kepada blogger yang ini 



jika berminat, sila klik link ini :

http://koleksibloger.blogspot.com/ 



p/s: sowei ek xda hadiah nak beri, sy xreti wat banner la cikgu, cikgu la wat untuk sy ok x? :")






























SEMUA TRUE2 BELAKA, BUKAN MCM GOOD2 AJEW

6 doakan gadishatikaca:

wan_cikgumuzik said...

hahahhahaa.. adoiii.. thanks sgt2 dh wat entri pasal nihhh.. adoiii.. xde banner pon xper laa.. saya bergurau jer laa.. asalkan persahabatan kita di dunia bloger nihh kekal abadi sampai bila2 kan.. thanks sgt2.. saya amat hargainya...

Miss Fyra said...

cikgu: eh xda apewla, lagipown sy ternanti2 gak sape pemilik nombor nie, hehe akhirnye cikgu y bertuah, tahniah la ye , okay, salam perkenalan :)

aSiMiRa.aSiM said...

huwaa..fira..xaci..asim nak jgak..jelles la kat ckh..hahaha..

Miss Fyra said...

asim: adehhh mcmna nie, no bertuah nak wat cmne, asim jadi la 222 pulak kew, ngee

cujen said...

salam singgah dari CUJEN THE LEJEN

PERKARA YANG ANDA TIDAK TAHUN TENTANG MAYBANK

Miss Fyra said...

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT @ ALL RIGHT RESERVED BY CERITERAGADISHATIKACA