My Stalker

30 March 2011

6
Komen

Tension grrr~~

bila u all tension, ape y u all buat?
tension bila kita hadapi suatu masalah, suatu keadaan, suatu perasaan 
yang kita xdapat nak selesaikan, nak perelokkan, nak menjernihkan
sampai satu tahap kite terpakse meminta pertolongan orang lain untuk memudahkan segalanye
tapi tapi
kadang2 kite kena beringat, bukan semua orang kite boleh beri kepercayaan 100% kan :)

yelah kadang2 kite boleh sorok segalanye2 dari pandangan orang tentang masalah kite
tapi bukan semudah 2, 
kadang2 ad juga mata2 y kite xtaw sedang memerhatikan kita :)

adat lumrah manusia , tension bagai
bukan orang y da dewasa jew, boleh tension , bayi y kecil pown boleh hadapi tension taw
u all xpercaye bayi pown boleh tension :)

i bg example okay:
bila bayi itu dahaga, dy nak susu, tp dy hanya tahu menangis jew, bila ibu dy wat xtaw, x kew tension bayi 2 :)


kadang2 bila i tension, pelbagai benda i akan lakukan,
antaranye:

-
-

* sembahyang ( minx pertnjuk )
* dengar lagu kuat2 guna earphone ( dgr lagu berunsurkan pop, kalo jiwang, mau nangis )
* makan coklat sampai gemuk kenyang 
* hangout

dan lain lain lagi,

kadang2 orang kata , 

"jangan dicampurkan masalah peribadi ngan profesional"

tapi tapi bg i,bukan semudah itu i boleh asingkan, 
yelah kadang2 kita mana boleh ramal ape y akan jadi pada kita akan datang. 

tapi tapi tapi i selalu ingat
"semua yang berlaku ad hikmahnye"

bukan senang kan, kite nak menjadi cool bila kite tension
paling teruk pown nak lepaskan tension nie, 

JERRITTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT JEWWWWWWW !!!!

tapi tapi jangan la kerap sangat buat kan, nanti xpasai2 kita ad dekat
HOSPITAL TANJUNG RAMBUTAN ;)



p/s: menyelesaikan tension nie, memberi banyak kesabaran taw :)

SEMUA TRUE2 BELAKA, BUKAN MCM GOOD2 AJEW

6 doakan gadishatikaca:

Si Nuansa Eyqin said...

kalau tension saya selau lukis doodle. cantik tak cantik belakang cerita. atau jerit je kuat2.

gadishatikaca said...

nuansa: wahhh yekew, kreatif ye kamo, hehe betul 2, tpi kadng2 kalo xcantik wat kite lg tension kan ngee

inGie MinChiE said...

kalau tension...saya mandi banyak2...wah..sangat seronok beremu air!!!>_<

gadishatikaca said...

ingie: haha ok gak 2 , menarik sangat2, tp2 boleh jd demam nanti ;)

Cikya said...

selalu kalau saya tensen, tido jer..
habis-habis parah nangis atau luah kat orang yang faham..

chilly chill owh..
makan coklat pom boleh gembira kan..
like 10 kali.. :D

Miss Fyra said...

cikya: that's right , hehehe yeah chill2 ngee :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT @ ALL RIGHT RESERVED BY CERITERAGADISHATIKACA